Zgłoszenie referatu

Zapraszamy do zgłaszania referatów na XXI Światowy Kongres Górniczy.

Zgłoszone i zakwalifikowane referaty ukażą się drukiem w materiałach kongresowych wydanych przez oficynę wydawniczą Francis&Taylor (A.A. Balkema) oraz w polskich czasopismach m.in.: Archiwum Górnictwa, Gospodarka Surowcami Mineralnymi.

Streszczenia oraz referaty można zgłaszać elektronicznie po założeniu konta i zalogowaniu się w naszym serwisie. Zapraszamy! Poniżej przedstawiamy Państwu krótką instrukcję.

Instrukcja - logowanie krok po kroku.

  1. Jeżeli jeszcze nie masz, to załóż konto w naszym serwisie (UTWÓRZ NOWE KONTO). Konieczne jest tutaj podanie informacji wyszczególnionych w zakładce "ZAREJESTRUJ".
  2. Jeżeli wszystkie dane są poprawne naciśnij przycisk „UTWÓRZ NOWE KONTO" znajdujący się na końcu strony.
  3. Na podany w formularzu rejestracyjnym adres mailowy zostanie przesyłana wiadomość zawierająca USERNAME / NAZWE UŻYTKOWNIKA oraz PASSWORD/HASŁO.
  4. Po zalogowaniu się w naszym serwisie w dolnym lewym rogu strony możecie zobaczyć pasek poleceń zawierający między innymi następujące informacje:
    • moje konto - zawiera informacje z formularza rejestracji w tym miejscu można oczywiście te dane uaktualnić.
    • dodaj zawartość - z tego miejsca możecie Państwo przesłać do nas streszczenie oraz referat.
      Po kliknięciu na DODAJ ZAWARTOŚĆ, a następnie ABSTRACT pojawi się formularz. Wypełniając pola TYTUL, AUTORZY, ABSTRACT/STRESZCZENIE możecie Państwo wybierając przycisk PODGLĄD obejrzeć wpisane dane. Wybór polecenia DODAJ spowoduje przesłanie wprowadzonych danych do naszego serwisu.
      W tym miejscu można również załączyć dodatkowe pliki zawierające treść referatu w formacie txt, doc, rtf. Po wybraniu pliku, który chcecie Państwo załączyć należy nacisnąć przycisk UPLOAD, co spowoduje, że plik zostanie dołączony do formularza. Dane zostaną do nas przesłane po akceptacji wprowadzonych danych przez naciśnięcie przycisku DODAJ.

    • my abstracts - tu możecie Państwo obejrzeć swoje zgłoszone streszczenia i referaty.

  5. Jak najszybciej poinformujemy, czy referat został przyjęty...

Terminy:

1. Przesłanie streszczenia (400 wyrazów): ZAKOŃCZONE

2. Akceptacja streszczenia przez Kongres: ZAKOŃCZONE

3. Przesłanie referatu do akceptacji: ZAKOŃCZONE

4. Potwierdzenie przyjęcia referatu: ZAKOŃCZONE - zobacz listę referatów

5. Przesłanie ostatecznej wersji referatu

wraz z deklaracją przekazania praw autorskich

i pełna rejestracja z opłatą kongresową: 20.06.2008

Przygotowany referat można także przesłać na adres: office@wmc-expo2008.org

Do druku skierowane zostaną referaty, które przesłane zostały do 31.05.08 i ich autorzy dokonali pełnej rejestracji.

Referaty powinny być przygotowane w języku angielskim, zgodnie z zasadami edytorskimi załączonymi w plikach poniżej. Objętość referatu to max. 10 stron (A-4, 10 pkt, odstęp pojedynczy). Streszczenie powinno zawierać min. 1900 znaków ze spacjami.

Aby mieć pewność, że dopełniono wszystkich wymagań stawianych Autorom referatów prosimy postępować zgodnie ze wskazaniami zawartymi w pliku Checklist.doc (ew. Checklist.pdf) - do pobrania poniżej.

Formularz przekazania praw aurotskich wydawnictwu znajduje się w pliku CopyrightForm.doc (ew. Copyright.pdf) - do pobrania poniżej.

Językiem oficjalnym Kongresu jest język angielski.

Pliki do pobrania:

ZałącznikRozmiar
Checklist.doc43 KB
Checklist.pdf62.8 KB
CopyrightForm.doc28.5 KB
CopyrightForm.pdf15.4 KB
Zasady edytorskie.doc155.5 KB
Zasady edytorskie.pdf155.73 KB