ZAKRES PROMOCJI w ramach POLSKIEGO KONGRESU GÓRNICZEGO
ZAKRES PROMOCJI w ramach POLSKIEGO KONGRESU GÓRNICZEGO zależy od typu sponsoringu
Złoty Sponsor Kongresu
Zakres promocji przed Kongresem:
- umieszczenie logo Firmy na wszystkich materiałach informujących o Kongresie (koperty, papier Firmowy do korespondencji)
- zamieszczenie baneru, logo i linka Firmy na stronie internetowej Kongresu
- przedstawienie na stronie internetowej Kongresu krótkiej charakterystyki Firmy oraz umieszczenie materiałów multimedialnych (pliki avi, flash) prezentujących Firmę
- umieszczenie logo Firmy na okładce broszury rejestracyjnej
- umieszczenie logo Firmy na wszystkich materiałach reklamowych oraz w biuletynie Kongresu
- możliwość używania logo Kongresu do własnych prezentacji i materiałów
Zakres promocji podczas Kongresu:
- możliwość posługiwania się nazwą Złoty Sponsor podczas Kongresu, w publikowanych ogłoszeniach, własnych prezentacjach itd.
- jedno stoisko wystawiennicze o wymiarach 3 x 2 m, w standardowym kształcie muszli
- bezpłatne zaproszenia na konferencję dla pracowników firmy lub wskazanych osób (4 osoby)
- umieszczenie baneru reklamowego Firmy w głównym audytorium obrad
- umieszczenie nazwy i logo Firmy wewnątrz programu Kongresu
- umieszczenie logo Firmy w holu Kongresu
- umieszczenie logo Firmy na sponsorskim pokazie slajdów w trakcie trwania Kongresu
- przedstawienie Firmy w trakcie otwarcia i zamknięcia Kongresu
- umieszczenie logo na okładce programu Kongresu
- umieszczenie logo na liście obecności kongresu w holu
- zamieszczenie artykułu o określonej objętości w biuletynie kongresowym do 1000 znaków
- wkładka promocyjna dołączana do materiałów kongresowych
Zakres promocji po Kongresie:
- ¾ umieszczenie logo Firmy w kompendium pokongresowym wysyłanym do wszystkich uczestników
- ¾ przekazanie pełnej listy uczestników Kongresu
Srebrny Sponsor Kongresu
Zakres promocji przed Kongresem:
- zamieszczenie baneru, logo i linka Firmy na stronie internetowej Kongresu
- przedstawienie na stronie internetowej Kongresu krótkiej charakterystyki Firmy oraz umieszczenie materiałów multimedialnych (pliki avi, flash) prezentujących Firmę
- możliwość używania logo Kongresu do własnych prezentacji i materiałów
Zakres promocji podczas Kongresu:
- możliwość posługiwania się nazwą Srebrny Sponsor podczas Kongresu, w publikowanych ogłoszeniach, własnych prezentacjach itd.
- jedno stoisko wystawiennicze o wymiarach 3 x 2 m, w standardowym kształcie muszli
- bezpłatne zaproszenia na konferencję dla pracowników firmy lub wskazanych osób (2 osoby)
- umieszczenie baneru reklamowego Firmy w głównym audytorium obrad
- umieszczenie nazwy i logo Firmy wewnątrz programu Kongresu
- umieszczenie logo Firmy w holu Kongresu
- umieszczenie logo Firmy na sponsorskim pokazie slajdów w trakcie trwania Kongresu
- przedstawienie Firmy w trakcie otwarcia i zamknięcia Kongresu
- umieszczenie logo na okładce programu Kongresu
- umieszczenie logo na liście obecności kongresu w holu
- zamieszczenie artykułu o określonej objętości w biuletynie kongresowym (do 250 znaków)
- wkładka promocyjna dołączana do materiałów kongresowych
Zakres promocji po Kongresie:
- ¾ umieszczenie logo Firmy w kompendium pokongresowym wysyłanym do wszystkich uczestników
- ¾ przekazanie pełnej listy uczestników Kongresu
Brązowy Sponsor Kongresu
Zakres promocji przed Kongresem:
- zamieszczenie baneru, logo i linka Firmy na stronie internetowej Kongresu
- możliwość używania logo Kongresu do własnych prezentacji i materiałów
Zakres promocji podczas Kongresu:
- możliwość posługiwania się nazwą Brązowy Sponsor podczas Kongresu, w publikowanych ogłoszeniach, własnych prezentacjach itd.
- bezpłatne zaproszenia na konferencję dla pracowników firmy lub wskazanych osób (1 osoba)
- umieszczenie baneru reklamowego Firmy w głównym audytorium obrad
- umieszczenie nazwy i logo Firmy wewnątrz programu Kongresu
- umieszczenie logo Firmy na sponsorskim pokazie slajdów w trakcie trwania Kongresu
Zakres promocji po Kongresie:
- umieszczenie logo Firmy w kompendium pokongresowym wysyłanym do wszystkich uczestników
Kontakt w sprawie promocji i sponsoringu
- dr inż. Jacek Jarosz
oraz koordynatorzy poszczególnych sesji Polskiego Kongresu Górniczego,
adres:- Biuro Polskiego Kongresu Górniczego,
ul.Wybickiego 7; 30-950 KRAKÓW 65, skr. poczt. 49
tel./fax (012) 632-13-24 - e-mail: jjarosz@min-pan.krakow.pl
- Biuro Polskiego Kongresu Górniczego,
Załącznik | Rozmiar |
---|---|
Oferta_Reklamowa_PKG.pdf | 301.68 KB |