Reklama

ZAKRES PROMOCJI w ramach POLSKIEGO KONGRESU GÓRNICZEGO

ZAKRES PROMOCJI w ramach POLSKIEGO  KONGRESU  GÓRNICZEGO zależy od typu sponsoringu



Złoty Sponsor Kongresu

Zakres promocji przed Kongresem:

  • umieszczenie logo Firmy na wszystkich materiałach informujących o Kongresie (koperty, papier Firmowy do korespondencji)
  • zamieszczenie baneru, logo i linka Firmy na stronie internetowej Kongresu
  • przedstawienie na stronie internetowej Kongresu krótkiej charakterystyki Firmy oraz umieszczenie materiałów multimedialnych (pliki avi, flash) prezentujących Firmę
  • umieszczenie logo Firmy na okładce broszury rejestracyjnej
  • umieszczenie logo Firmy na wszystkich materiałach reklamowych oraz w biuletynie Kongresu
  • możliwość używania logo Kongresu do własnych prezentacji i materiałów

Zakres promocji podczas Kongresu:

  • możliwość posługiwania się nazwą Złoty Sponsor podczas Kongresu, w publikowanych ogłoszeniach, własnych prezentacjach itd.
  • jedno stoisko wystawiennicze o wymiarach 3 x 2 m, w standardowym kształcie muszli
  • bezpłatne zaproszenia na konferencję dla pracowników firmy lub wskazanych osób (4 osoby)
  • umieszczenie baneru reklamowego Firmy w głównym audytorium obrad
  • umieszczenie nazwy i logo Firmy wewnątrz programu Kongresu
  • umieszczenie logo Firmy w holu Kongresu
  • umieszczenie logo Firmy na sponsorskim pokazie slajdów w trakcie trwania Kongresu
  • przedstawienie Firmy w trakcie otwarcia i zamknięcia Kongresu
  • umieszczenie logo na okładce programu Kongresu
  • umieszczenie logo na liście obecności kongresu w holu
  • zamieszczenie artykułu o określonej objętości w biuletynie kongresowym do 1000 znaków
  • wkładka promocyjna dołączana do materiałów kongresowych

Zakres promocji po Kongresie:

  • ¾ umieszczenie logo Firmy w kompendium pokongresowym wysyłanym do wszystkich uczestników
  • ¾ przekazanie pełnej listy uczestników Kongresu



Srebrny Sponsor Kongresu

Zakres promocji przed Kongresem:

  • zamieszczenie baneru, logo i linka Firmy na stronie internetowej Kongresu
  • przedstawienie na stronie internetowej Kongresu krótkiej charakterystyki Firmy oraz umieszczenie materiałów multimedialnych (pliki avi, flash) prezentujących Firmę
  • możliwość używania logo Kongresu do własnych prezentacji i materiałów

Zakres promocji podczas Kongresu:

  • możliwość posługiwania się nazwą Srebrny Sponsor podczas Kongresu, w publikowanych ogłoszeniach, własnych prezentacjach itd.
  • jedno stoisko wystawiennicze o wymiarach 3 x 2 m, w standardowym kształcie muszli
  • bezpłatne zaproszenia na konferencję dla pracowników firmy lub wskazanych osób (2 osoby)
  • umieszczenie baneru reklamowego Firmy w głównym audytorium obrad
  • umieszczenie nazwy i logo Firmy wewnątrz programu Kongresu
  • umieszczenie logo Firmy w holu Kongresu
  • umieszczenie logo Firmy na sponsorskim pokazie slajdów w trakcie trwania Kongresu
  • przedstawienie Firmy w trakcie otwarcia i zamknięcia Kongresu
  • umieszczenie logo na okładce programu Kongresu
  • umieszczenie logo na liście obecności kongresu w holu
  • zamieszczenie artykułu o określonej objętości w biuletynie kongresowym (do 250 znaków)
  • wkładka promocyjna dołączana do materiałów kongresowych

Zakres promocji po Kongresie:

  • ¾ umieszczenie logo Firmy w kompendium pokongresowym wysyłanym do wszystkich uczestników
  • ¾ przekazanie pełnej listy uczestników Kongresu



Brązowy Sponsor Kongresu

Zakres promocji przed Kongresem:

  • zamieszczenie baneru, logo i linka Firmy na stronie internetowej Kongresu
  • możliwość używania logo Kongresu do własnych prezentacji i materiałów

Zakres promocji podczas Kongresu:

  • możliwość posługiwania się nazwą Brązowy Sponsor podczas Kongresu, w publikowanych ogłoszeniach, własnych prezentacjach itd.
  • bezpłatne zaproszenia na konferencję dla pracowników firmy lub wskazanych osób (1 osoba)
  • umieszczenie baneru reklamowego Firmy w głównym audytorium obrad
  • umieszczenie nazwy i logo Firmy wewnątrz programu Kongresu
  • umieszczenie logo Firmy na sponsorskim pokazie slajdów w trakcie trwania Kongresu

Zakres promocji po Kongresie:

  • umieszczenie logo Firmy w kompendium pokongresowym wysyłanym do wszystkich uczestników




 

Kontakt w sprawie promocji i sponsoringu

  • dr inż. Jacek Jarosz
    oraz koordynatorzy poszczególnych sesji Polskiego Kongresu Górniczego,
    adres:
    • Biuro Polskiego Kongresu Górniczego,
      ul.Wybickiego 7; 30-950 KRAKÓW 65, skr. poczt. 49
      tel./fax (012) 632-13-24
    • e-mail: jjarosz@min-pan.krakow.pl
ZałącznikRozmiar
Oferta_Reklamowa_PKG.pdf301.68 KB